Followers

12/11/12

Dalam Kekusutan!

Assalamualaikum! Holla! Aku sebenarnya tengah pening! Pasal apa? Duit punya pasal.. Hahaha! Ak sebenarnya dah makin susut duit dalam poket aku nie.. Lagi2 sekarang nie tengah cuti sekolah, x ada la bertambah duit aku.. Adalah waktu malam beberapa hari lepas, ak saja2 layan Facebook.. Terjumpa plak orang post blog pasal jadi Agen Topup... Aku fikir jugak nak jadi agen topup sbb nak tambah sikit duit waktu cuti nie.. Tapi ak risau jugak sebab ganggu ak nak SPM tahun depan (Candidates SPM 2013 nie ^___^) .. Kenapa risau? Sebab jadi agen topup nie kadang2 ramai orang yang mintak topup.. Risau jugak waktu SPM nanti ada orang minx topup jgak.. Tak ke pening kepala aku? @__@ Tapi kalau ada duit, bleh la ak guna duit beli DSLR.. Beli DSLR pun sebab nak cari duit jugak.. Kena sembang dengan mak aku nie.. Kalau mak aku ok, waktu SPM nanti boleh la mak ak "Take Over" (amboi ayat) kerja topup aku.. Duit dari hasil topup tu nanti boleh la aku guna untuk buat business lain dengan mak aku.. Errmmm... Aku rasa kena fikir betul2 nie.. Untung dapat jugak nanti tapi risau x boleh nak fokus la untuk exam SPM tahun depan.. Ok la, banyak lagi kerja aku nak buat.. So, Assalamualaikum.. ^___^

No comments: