Followers

10/25/11

hari yang membosankan...

hello my reader!! hari nie tak best sebab asyik duk rumah je.. duduk rumah layan FB ngan edit blog je.. harap-harap esok aku dapat pergi Kuala Kangsar dan balik kampung sebab dah lama x balik kampung.. duduk rumah je pun layan adik aku je.. baru nak chat ngan kawan aku, dengan bunga aku, diaorang nak guna.. ermm... nak x nak bagi je la.. hari ini aq bangkit lambat skit (lambat skit, banyak kot.. 2 la pasal baca novel sampai kul 2).. tersedar sebab adik aku dua orang yang kembar main dekat depan.. bising sangat.. bagus juga mereka bising, bleh aq on FB kejap...


ok la malas nak tulis panjang-panjang, dah merepek aq nie.. 
sampai sini je la aku nak tulis.. sok aq tunjuk gambar novel yang mak aq bagi... (novel khas untuk student USM)
Selamat Malam semua.. :)

8 comments:

Nur Syaheera Syuhada said...

byk salah ejaan...tengok kat header ad salah eja nama skolah....
dekat post ni ada slah eja balik-baling... bangkit dekat bukan jarak...
uhuk! bestnya dapt membetulkan org lain...haha

Zulhilmi Zaini said...

haha..
thanx sbb tolong btulkan, nak edit blik la.. :)

Nur Syaheera Syuhada said...

tp...header tu still salah eja...tgok ejaan 'simpang'

Zulhilmi Zaini said...

haha..
kantoi plak.. :P

Nur Syaheera Syuhada said...

haha....tu lah pasai

Zulhilmi Zaini said...

hehe..

Zulhilmi Zaini said...

:D

Nur Syaheera Syuhada said...

heh! =,=!